اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

لاریجانی:

دولت تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت به سیل‌زده‌ها اعطا کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آب زندگی این افراد را مختل کرده است و دولت باید هر چه سریع‎تر بررسی‎های لازم را انجام دهد و تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت به مردم سیل‌زده اعطا کند.

دولت تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت به سیل‌زده‌ها اعطا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لاریجانی عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‎زده استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط کنونی رسیدگی فوری به مردم در اولویت قرار دارد و باید امدادرسانی به سیل‎زدگان منظم شود.

 وی تصریح کرد: شایعاتی مبنی بر سرقت از منازل مسکونی مناطق سیل‎زده وجود دارد که موجب نگرانی مردم شده که برای رفع نگرانی مردم، سپاه و نیروی انتظامی با خودروهای ویژه و قایق گشت‎های منظم خواهند داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردمی که هنوز در معرض خطر سیل قرار دارند هشدارها را جدی بگیرند، بیان کرد: مردم در روستاها و شهرها به هشدارهای ائمه جمعه و سپاه پاسداران گوش بدهند و منازل خود را ترک کنند.

لاریجانی با بیان اینکه با وجود خسارات گسترده‎ای که به بخش‎های مختلف وارد شد اما خسارت جانی به آن شکل نداشتیم، یادآور شد: بیشترین خسارات اقتصادی و مربوط به بخش کشاورزی، احشام و منازل مسکونی بوده است.

وی با بیان اینکه باید از خسارت‎دیدگان سیل در استان حمایت جدی صورت بگیرد، افزود: آب زندگی این افراد را مختل کرده است و دولت باید هر چه سریع‎تر بررسی‎های لازم را انجام دهد و تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت به مردم سیل‌زده اعطا کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که بر اثر سیلاب خسارت دیدند مضطرب نباشند چراکه خسارت‎ها قابل جبران است و امیدواریم سیل‎زدگان به هشدارها گوش دهند تا خسارت جانی نداشته باشیم.

لاریجانی با اشاره به مشکل آبگرفتگی در شهرستان آق‎قلا و عدم تخلیه آب‎ها خاطرنشان کرد: تدابیری برای حل این مشکل اندیشیده شده و با کمک سپاه پاسداران این مشکل هر چه سریع‎تر حل خواهد شد.

انتهای پیام/83018/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول